Wednesday, August 11, 2010

Salam Ramadhan

Pose
Assalamualaikum ...ya ahli kubur.syukur kite kehadrat Illahi kerana dgn limpah dan kurniaNya btemu lg kite di pagi yg indah ini.Marilah kite same2 makan pagi.haha..waaaa hebat jgak aku bg ceramah.Oke kite b'balik kpd topik kite di pagi ini,sbenanye saje je nk pos blog baru.lame da x update.Semperna bulan ramadhan yg mulia ni aku ingin mengucapkn selamat bpuase kt korg2 diluar sana.pose leklok eyh kasi full sbb kalo x penoh nnt x dpt duit raya.budaya time zaman kanak2 dulu.haha..nnt da raya jgn lupa dtg uma tau.bukan uma aku tp uma jiran aku.die jempot aku so aku jempot la korg sume kasi meriah sket uma die biar pokai die raya ni.hahahaha.ok nmpknye disitu sajelah utk pos kali ni.mls da nk mbebel pjg2 sebab aku nk g skola da lmbt.ok take care.babai xD