Tuesday, January 11, 2011

DispatchOFArmy Clan

CLan
Assalamualaikum dan salam sejahtera kpd sume org yg mbaca belog ini.Moga2 anda sume dlm sejahtera sentiasa krana kalo anda x sejahtera org kate da x lame la.Oke utk post kali setelah sekian lama tidak mengePOS ape2 post kt "Aliomlele" nih aku nk introduce kt korang clan "DispatchOfArmy" dlm game CS-Online.Clan ini ditubuhkn pd bulan 10 taon lanjut oleh aku sendiri sebagai clan leader.Clan ini btujuan utk mnaikkn kembali serta memfemeskn kembali game D.O.A (kini xDOA) dikalangan masyarakat malaysia.clan ni jgak aku create utk mngumpol kembali player2 DoA yg dlu2.clan ini juga boley dijoin oleh rakyat malaysia yg gilakan perang.aku nk carik player2 yg gile game kaw2 utk naikkn clan nih.Utk maklumat lanjut boley layari official clan page kt fesbuk "[CSO] DispatchOfArmy CLan.Setakat ini sje utk kali ni aku tatau nk tulis ape da.HAhaha jgn lupa support sket clan ni.ok tata caucincau.xD